Vägen till lycka

Alla vill ha cash, guzzar och feta bilar

Om man samlar all protein & kalorier som finns där ute i världen och stoppar dem i min mage så stämmer det nog i skrivande stund. Jag kom nyligen hem från träning och dog av hunger, så la upp en fet talrik med ris,kött,potatis,jumboräkor you nameeee it homie!

Snart blir det att kolla in vad Nautilus har för träningspass att erbjuda imorgon, så man kanske kan ta och testa på ett pass för första gången. Om jag överlever är en annan femma...



Asså, snälla kolla in hela det här klippet om Ni inte sett det innan, det är verkligen värt tiden. HAHAHA!


Cia

2010-02-22 @ 21:39:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0