Vägen till lycka

I bet you like that

Igår hände inte så mycket, var endast hemma och låg i sängen med chirre & dirre och dejtade Voddler. Kollade på American Soldiers vilket jag tyckte var very good. Chattade runt resten av kvällen, minns dock ej om det blev en sen eller tidig kväll men det spelar väl ingen roll...

Vaknade idag klockan 10 och börja med att sätta på tvn. Fanns inget bra så satte på musik och låg och drog mig fram till 11. Därefter gick jag upp tog mig en frulle och försökte få tag i personer men alla sov. Runt halv 2 cykla jag in till stan, ja Ni läste rätt CYKLA in till stan i det vackra snöblandade regnet för att ta mig en träning all alone.

Kom hem alldeles otorr, fick i mig ett mål och har därefter suttit framför datorn som vanligt. Funderar nu över vad som händer ikväll och om det ens händer något...eller?

                             IYAZ – Replay (Capo Decina Remix)

         
                               K.Young ft Josh Bass – Celebrity
         
                                James Fauntleroy – Not Looking
         
                                            Jason Derulo – Blind
         
                       Marques Houston Feat. Soulja Boy – Swag Sex
         

DET HÄR VAR FÖR ÖVRIGT MITT 100:E INLÄGG, VI HÖRS VID 1000 då!

Baj
2010-02-13 @ 18:37:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0