Vägen till lycka

Dags att andas ut!

Dålig update I know! Men men vad ska man göra när plugget smyger sig opp i röva? Ingenting man kan göra, utan man får helt enkelt bita ihop och ta emot smärtan. Är heelt jävla less på school nu, prov hela tiden känns det som, hade ett senast idag vilket gjort att jag var frånvarande från bloggen, ser ut att bli likadant nästa veckan. Längtar tills den dagen jag bryter ihop och inte pallar någonting och bara slappar... Ajaa vi skippar det

Känner mig riktigt jävla lazyy och feet som inte tränat ett dugg denna vecka, då en viss fet jävla person vid namn SlimJim skutit upp träningen hela veckan... Idag blir det iallafall av och då ska jag verkligen ge 100%. Ska maxa och när güzzar går förbi ska jag börja räkna 98,99, 100!!

Är ledig imorgon, hur gött? Vi hörs senareee


I'll be back
2010-02-11 @ 16:51:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0