Vägen till lycka

Throw some love in the air

Idag är det söndag men inte vilken söndag som helst utan det är ju alla hjärtans dag guys:)
De flesta tror väl att man behöver en partner att tillbringa denna dag med men jag kan säga Er att det bara är bööllshit. Huvudsaken är att man har någon man löve i sin närhet, pojkvän/flickvän, friends, familj, husdjur you name it! Då det är så vackert väder med skinande sol som tränger igenom persiennerna kan Ni ju ta med någon och gå ut på en promenix. Eller så är det som jag förmodar att någon där uppe endast kastat sunshine på mig och ingen annan! Men saksamma Ni kan väl gå ut ändåå...


Det gick ju rykten om att jag hade snaggat håret, stämmer dem nu då?!



Holla at me if ya want some loving

2010-02-14 @ 14:36:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Catja - En personlig modeblogg

Tack :) Hehe.

Hur mår du idag?

2010-02-24 @ 07:35:23
URL: http://catjastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0