Vägen till lycka

Sunshine all over my room

Vakna för en timma sen och det kändes ändå som om klockan var 10 och man ville somna om. Gick dock upp, kan ju som sagt inte sova bort dagen även om man har lov, eller kanske kan man...

Igår blev det flippen. Kvällen började hos Sherwan i hans fläshiga nyinreda lägenhet tillsammans med brodern och hans vapendragare. Därefter blev det den vingliga gangsta-walken till stan och in till Platå. Folket var knas till en början men sen när det gick rykten om att vi gjorde dansgolvet droppa det in en efter en. Folket drog i mig i alla kroppsdelar och jag kunde ju inte räcka till alla if u know what I mean...

Efter lite stadsvandring och dissen av brodern tog jag en cab hem och fick en ny serbisk polare som tydligen bor i grannskapet, kanske var det Milans kusin?

Nu ska jag få i mig käket jag inte fick i mig igår tänkte jag och eftersom det inte gick utför igår klarar jag nog av en träning med en råtta som inte är värd att nämnas idag p.g.a att han körde punanination igår. 



  Janet Jackson – HeartBeatLove (Feat. Pitbull, Machel Montano & Rock City)
     
     Deep-Side – Bottom
     
     K. Young – Make Them Flip
     
     Justin Garner – Luv Gun
     
     J. Valentine - Nuthin Else
     
     RaVaughn Brown – Miss Chevious
     
     RL – Just Another Girl
     

Only time will tell

2010-02-21 @ 15:14:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men tack så mycket ! :D hoppas du tittar in på min blogg fler gånger :D

2010-02-21 @ 16:18:36
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0