Vägen till lycka

Snöstorm i all ära

Oh lord, det här bådar inte gott... Det är ju typ snöstorm ute...eller? Vakna runt halv ett tiden och skulle gå upp för att öppna persiennerna och skåda dagens väder. Vad möts jag av? Jo jag ska säga Er att jag möts av miljontals av vackra små snöflingor som dansar så glatt med piruetter och volter och avslutar med landning på alla möjliga ställen och mitt fönster var ett av dem ställena. Det har blivit typ 20cm igensnöat, ska vi nå en meter innan dagen är slut? Hope so! Five days left to Milans birthday and six to mine, this is gonna be awsome, give us some more snoow.

Undrar om man lyckas ta sig någonstans idag, med hojjen kommer jag nog inte komma så långt med iallafall, nu blir det en sen frulle anyway

      
                                          The-Dream – Love King
          

latero

2010-02-20 @ 14:14:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Milan

HAHAHAHAH kommer du nu vart med cykeln idag så får ta fan en medalj av mig!!!!! Love Bror!!<3

2010-02-20 @ 16:49:10
URL: http://athlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0