Vägen till lycka

Självklart är det väl så

Har Ni varit med om dagar då ni pluggat till ett prov, Ni läser och bläddrar förbi lätta saker och tänker äh det här kommer läraren inte ta med och fokuserar Er istället på de svåra grejjerna och därmed kan Ni inte den lätta delen? Jaa men det är iallafall vad som hänt mig. Idag på provet kom endast lätta G-frågor som jag hoppa över att ta in i skallen och därför omvandlades dessa till svåra MVG-frågor... Så saker och ting kan gå hörrrnii men tur var så gick det relativt bra anyway!

Nu längtar jag bara till lov, två dagar left sen ska jag  njuta som faaan. På lovet blir det det födelsedagsfirande för både mig som fyller år samt Milan som fyller dagen efter, that's what I call destiny! På tal om ingenting så är jag lika nu som alltid i behov att ett jobb, någon som kan kirra ett till mig? Vet ni om något, holla at me!

Nu har jag iallafall keekat, vilat och fått fler utgifter att betala, G-R-E-A-T! Ska iväg och träna nu för att fira detta!

Länge leve...jag
2010-02-17 @ 16:08:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Milan

Haha så vitt jag kommer ihåg så kommer min b-day innan din<3

2010-02-18 @ 02:18:36
URL: http://athlet.blogg.se/
Postat av: Roy

HAHA,oj där blev det allt fel såg jag nu,mena förstås tvärtom...

2010-02-18 @ 17:48:05
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: Selim

tänkte väl

2010-02-19 @ 00:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0