Vägen till lycka

Save the world, save the people

Åååååh provet gick mycket sämra än förväntat, antar att det var ert fel som inte höll tummarna för mig:/. Tragiskt nog har hela dagen gått åt till att tänka på det äckliga matte provet, får jag det betyget jag önskar har jag turen med mig annars blir det bättre lycka nästa gång...

Har hunnit med att träna i Tornet en stund sen har ju också håret åkt av lite om man säger så, hähä- Nu sitter jag bara här och ordbajsar lite, imorgon är det fredag och då är jag heelt lediig!

                                           chris brown - In the air
         
                                           Pooh Bear - Thank the DJ
          
                                                   Jah Cure- 2010
         
                                          Robin Thicke  - Slow Down
         

Smell ya later
2010-02-04 @ 22:46:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0