Vägen till lycka

Pinocchio, vilket busfrö

Hemmakväll vann överlägset, skapligt trött och har inte orkat röra en fena. Kvällen har spenderats i min säng tillsammans med Voddler. Kollade på Pinocchio som hade sina små sorgsna och roliga stunder. Somnade ett antal gånger i slutet av filmen, but don't blame me, filmen var tre timmar lång!

Klockan är snart halv tre, jag har precis borstat tänderna och har nu ingenting att göra. Då ingen rolig finns inne att snacka med är bloggen allt jag har, tack för att du finns där när jag behöver dig som mest.

Slut på ordbajsning, nu beutysleep

- Good night Roy, sleep tight!
- Good night bloggen, see you tomorrow.

2010-02-20 @ 02:30:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0