Vägen till lycka

I'm waiting

Har suttit och väntat i över en timma på att Milan ska ringa men har han gjort det?Njeee...

Milan: Ska vi till simhallen imorgon och åka rutschkana och ragga brudar?
Roy:Hmm, jaa det kan vi väl om du så gärna vill. Tidigt isånnafall. När drar vi?
Milan: Ehm vid lunch drar vi.
Roy: När är din lunch?
Milan: klockan 5 typ.
Roy: Okej men ring mig imorgon vid klockan 11 senast halv 12 för då är min lunch.
Milan: Amen, okej då!
Roy: Jag vet ju att du inte kommer ringa men det är lite roligt att ha det sagt.
Milan: Haha, jag vet jag är sån men lovar ska ringa.
Roy: Ajde, sov gott.
Milan: godnatt, pusss

Att han inte kan ta och göra en förändring och faktist ringa!!! 

Har inget att göra då han har kastat knas på min dag nu, så lägger upp lite gaamla kyliga bilder.


 

2010-02-24 @ 12:14:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0