Vägen till lycka

I'm such a good boy!

Idag känner jag att jag jobbat på flitigt. Jag klarade av seminariumet i naturkunskapen & svenskan utan några större problem, det var enklare än trott med andra ord. Efter skolan stack jag och min kollega Anton till stadsbiblan för att först fixa lite med musik och efter det plugga vi matte i ett X antal timmar, busade med en kiddo som låg och sov och lite annat hyss.

Kom precis hem och har käkat chili con carne med ris, vilket var ett himla bra tag sen. Nu blir det nog att luta sig bakåt i soffan och smälta maten!

Snacka om happy, my maan har kommit med part twoo!! KLICKA på bilden för att få hem den (:
                     
                    Lloyd – BedRock (Part II) (Feat. Lil Wayne & Drake) YG Mix
                  

          

Peace out
2010-02-02 @ 18:52:31 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0