Vägen till lycka

En typisk söndag

Vad har jag gjort idag? Inte ett skit om man vill uttrycka sig så. Vaknade klockan tre eftersom jag gick och la mig strax efter halv 6 inatt. Kom hem innan tre och så blev det ett skönt häng framför datan med soft msn prat och så u knoow.

Igår bar det först av till Anton tillsammans med Joel och inte långt efter det tog vi bussen in till stan till Joels crib där ytterliggare en Anton gjorde besök! Föra lite och tralla senare in till stan utan att veta vart vi skulle men det sluta med att vi gick ner till Platens och det var vääl okej. Tog ett BK käk och tog mig senare hemååt!

Ikväll har man som sagt inte gjort någonting, suttit framför datorn, legat framför tvn och inte gjort något bra av livet. Skulle ju egentligen plugga men det finns inte på orkalistan idag sååå...

                         


                                      R. Kelly - Trouble Man
    
                                 Claude Kelly - Entertain You
    
                                Jason Derulo – Locked In Love
    
                                Lady Gaga - Your Negativity
    
                                  Christina Milian – Kiss It
    

...herrå
2010-02-07 @ 21:35:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0