Vägen till lycka

Doin that gangstawalk

Blev väckt av ett telefonsamtal för någon timme sedan och trodde att jag drömde men det gjorde jag inte. Någon har gett sig på min vapendragare! Selim Al-Fuckhim har haft inbrott och de har stulit all hans miljoner med para, smycken, weed, anabolasprutor, you name it...THEY EVEN HAD THE BALLS TO TAKE OF HIS GRILLZ WHEN HE WAS SLEEPING!!!

Jag trodde inte att jag skulle behöva göra det här på ett tag, men kallar plikten så gör den. Nu ska jag göra några situps och armhävningar sen ska jag torka bort dammet från min Glock 17 and visit some bastards and push that pipe up them ass...



Snoop Dogg – That Tree (Feat. KiD CuDi)

Ludacris – Sexting (diss till Tiger Woods HAHAHA)

Chrishan – Black Magic

Laws – Hold You Down

Chamillionaire – Rollin’ Lika Boss (Feat. Francisco)

E-40 – Show Me What You Working Wit (Feat. Too Short)

Jay Rock – Life Is A Cycle
2010-02-23 @ 15:44:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0