Vägen till lycka

Då var det schlutt!

Söndag och sista dagen på lovet. Jag har ine pluggat ett skit detta lov och det känns jävligt skönt men har även en liten ångest någonstans där inne i kroppen. Det har varit najs att vara ledig, gick dock för snabbt och hade inte så roligt förrän de sista dagarna på lovet då det blev flippination så att säga! Nu väntar jag bara på påsklovet.

Igår hade ju Milan en liten small party med dinner, booz och great people. Kom lite sent för att visa att fint folk kommer alltid för sent och Lambert ville visa att han var extra fin så han kom över 2 timmar för sent. Började hinka typ efter fem någon gång vilket gjorde att man var dragen rätt så tidigt och när vi senare skulle in till stan började flippet släppa. Stack till ågatan för att sänka lite mer och invänta resten av people. Ali haffa guzzar och Sirre gjorde knaas där.

Vissa ville till Pitch Black andra till Platå så andra stack till Platå och vissa till Pitch. Mötte allt o alla däribland bror som went crazyy! Vi hann vara inne i Platå i över en timma innan ens de andra hade hunnit komma in på andra stället så vi tänkte dra dit men det sket vi senare i. Tiden gick och senare var det schlutt.

Hur och när vi kom hem är en annan femma...

Estelle ft. Kardinal Offishall - Freak (Prod. By David Guetta)








2010-02-28 @ 19:07:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: josefin ågatan

ali var allt för söt den pojken, han gav mig fel nummer, :( den andra killen vad hette han nu igen sirkan, sirwan han luktade skit

2010-02-28 @ 22:53:35
Postat av: Roy

HAHAHA

2010-02-28 @ 23:21:38
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: ewe

haha men... jag va ganska ironisk med de jag skrev ;) men visst.. inge fel på den, men vill ha sommar nuuuuu ju!!1

2010-03-01 @ 04:15:15
URL: http://wakeeupaandlive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0