Vägen till lycka

Abs för hela slanten

Alltså fyfään säger jag bara! Ni som säger att ni tränat magen hit och dit har inte tränat Er mage förns ni gått på ABS 30 kan jag påpeka. Gick ju som sagt på på första träningspasset idag och hade funderingar om att jag antingen skulle dö under passet eller efter, jag gjorde typ både och. Det var ett väldigt givande och jobbigt pass, man kände verkligen varenda muskel slita and begged for mercy. Så hädanefter mer sådant för min del.


Chamillionaire – Houston Got A Problem

DJ Khaled – Rep My City (Feat. Pitbull & Jarvis)

Jason Derulo – Encore
2010-02-23 @ 21:32:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Tusen tack! Vad glad jag blir :)

2010-02-24 @ 00:40:55
URL: http://ohstlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0