Vägen till lycka

Shopping!

Igår blev det lite impuls shopping då det var weeaa på Carlings! Halva priset på hoodies och longsleeves, så passa på barre! MEN det är INGET öppet köp eller bytesrätt på varorna vilket suck, så tänk efter FÖRE HEHE!

Detta eftersom jag ångra mitt köp direkt när jag kom ut ur ikano, då jag kände att jag typ inte behövde grejerna egentligen utan köpte dem bara för att och märkte att jag inte kunde lämna tillbaax...

FarfarströjaFarfarströja
2010-12-18 @ 14:31:19 Fashion according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast den randiga borde du inte ångra. Den va asfin

2010-12-18 @ 17:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0