Vägen till lycka

Scott Pilgrim vs The World

Har precis sett klart på den sämsta filmen jag sett på ett bra tag, Scott Pilgrim vs The World. Den var verkligen dålig redan från början så det är ingen film att rekommendera. Ni som tycker den är bra, mår inte bra som människor azzz.

MEN det tycker Selim däremot för han sa att den var mycket bra och han jämförde den filmen med en dansfilm HAHAHAHA. Han sa att Scott Pilgrim var mycket bättre än Step Up 3D, då han tyckte den sög. Alltså hur kan man jämföra en film som Scott Pilgrim med en dansfilm, asså neeej...

2010-12-15 @ 21:03:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Seeelim

Alltså oavsett om de är olika genre, så är pilgrim bättre än step up 3, inom kategorin FILM, period.

2010-12-15 @ 21:55:50
Postat av: Anonym

Haha jag håller med, Scott Pilgrim vs The World är riktigt kass!

2010-12-15 @ 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0