Vägen till lycka

Michael Jackson

Igår när jag hängde på Spotify märkte jag något som jag uppenbarligen hade missat. Vad hade jag då missat undrar Ni.

Jo det var nämligen så att jag såg att de hade fått in låtarna från albumet "Michael", how nice isn't that!

Click on the picture of Michael to get access to Spotify and listen and enjoy of this pure gold from the one and only, Michael Jackson.

Michael Jackson 2010
Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand
Michael Jackson – Hollywood Tonight
Michael Jackson – Keep Your Head Up
Michael Jackson – (I Like) The Way You Love Me
Michael Jackson featuring 50 Cent – Monster
Michael Jackson – Best Of Joy
Michael Jackson – Breaking News
Michael Jackson featuring Lenny Kravitz – (I Can't Make It) Another Day
Michael Jackson – Behind The Mask
Michael Jackson – Much Too Soon
2010-12-13 @ 18:00:00 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0