Vägen till lycka

Don't you ever leave, don't you ever go away

Nu ska vi sammafatta kvällens sista inlägg lite kort sådär. Vad har jag gjort idag då?

Jo, jag har gått hemifrån till stan i typ slask svettats sönder och fått en bra motion efter cirkus två veckor. Varit nere i jobbrummet och varit mycket aktiv, sökt en plats som VD för Nordea. Hoppas bara jag får jobbet hihih!

Mer än det har jag hängt lite med korvfia, köpt lite berlocker för att göra ett fläshigt armband and so on. Nu äre fingerfärdighet som gäller, so låång!

Diddy Feat. Chris Brown, Wiz Khalifa & Richgirl -Dirty Money - I Know
2010-12-07 @ 22:00:00 Mjusick according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0