Vägen till lycka

Christmas is soon here, time for some löving guys!

Asså what? Fan vad craazyy det är typ en vecka kvar bara tills brorsan ger mig en Iphone alternativt en Ipad som han lovat och tills vi alla ska gå loss och slakta det där Nationernas Hus.

Men så länge tycker jag att vi sprider lite kärlek till våra nära och kära.
One Love! 

Kanye West Ft. Cam'ron, Jim Jones, Cyhi Da Prynce, Pusha T , Big Sean, Teyana Taylor & Musiq Soulchild  - Christmas In Harlem
Mariah Carey - Oh Santa! & All I Want For Christmas Is You (Jump Smokers Remix Mash-Up) Bobby V - Christmas With My Baby 
2010-12-16 @ 15:00:00 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0