Vägen till lycka

Stundens avnjutare

Igår gick jag tillbaka till gymmet efter ett väääldiiigt bra tag sen, minns inte ens senast jag besökte det. Orka typ ingenting och idag vakna jag upp med braa värk i kroppeen. Somnade tidigt igår och vakna inte förrän på dagen.

Idag har jag lagat riktig mat för första gången på typ en vecka eller så? Det blev en wook á la Roysan den bleev ganska så feejn, kanske såg lite godare ut än vad den var men den är klart bättre än vad många av Er andra kan göra! Ska snart gå ner och lyfta lite skrot om jag orkar, vissa säger ju faktiskt att man kan  få bort träningsvärken om man fortsätter träna, lets se about that...
Wook á la Roysan
2010-08-09 @ 17:18:37 Stundens avnjutare Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0