Vägen till lycka

Lambert Rutaganda

Inte orkat uppdatera ett shit alltså för orken har försvunnit. Har levt som ensamstående i en vecka snart and theres one more week to go! Ganska så jätte skönt och sååå...

Anledningen till att jag uppdaterar idag är ju för att en viss person har gått och fyllt 20 bast idag. Det är ju ingen annan än Lambert Rutaganda jag talar om. The brother from another mother som jag är oerhört glad över att jag har i mitt liv. Vi har upplevt mycket tillsammans, både ont och gott. Han är som en extra bror som tagit hand om mig, skyddat mig och och sett till att jag varit glad under dagarna.

Tillsammans har vi jobbat, gjort affärer, äventyr, busat, jagat tjejer, varit väl ihågkommna att vi kunde droppa heta dancemoves on the floor, trängts i alla olika köer, hållt ut med att inte ha facebook tills dagen då jag fyllde år och vi fixade en varsin samtidigt, haha och jaa listan kan göras lång!

Lambert är den där killen som är öppen, snäll, väldigt social och han som skiter i vad andra kan tycka om honom. Han skäms inte för något utan vill han göra något så ser han till att göra det! Han är smart, en brudmagnet, grymm på sporter och nu är han även killen som tjänar mer än vad flera 20-åringar tjänar tillsammans. Hans jobb har gjort att vi inte setts lika mycket längre och till början var det svårt att släppa honom då vi sågs dagligen och speciellt när jag gick mitt sista år men jag vänjde mig och var glad för att han hade lyckats och att det gick/går bra för honom MEN det kommer gå ännu bättre.

Idag är det din dag och vi kommer fira den med stil, kärlek, katter och booozee! INGET KAN GÅ FEL IDAG! 

Som sagt vi har haft våra dagar!  

ONE LOVE
2010-08-06 @ 15:05:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: L production

Tack så mkt brooor ! snart är man hemma lite mer så då kan vi köraaa all in varje helg om du vill :P Om inte du drar iväg då :P

2010-08-07 @ 17:41:33
URL: http://www.facebook.com/people/Lambert-Rutaganda/803914044
Postat av: hannah

Hej! Vet du om Lambert ska vara med eller ska kolla på 'Battle of Lund' den 25 sep? :)

2010-09-11 @ 12:20:33
Postat av: hannah

???

2010-09-12 @ 13:08:20
Postat av: Roy

Hej, jag har kollat med Lambert och han skulle inte dit vad han visste. Hade inte hört något om det i allafall :)

2010-09-13 @ 22:37:50
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0