Vägen till lycka

I can feel it coming

Blev till slut en nykter torsdagsutgång igår kväll. Vanligtvis klarar jag inte av sådana men igår var det ändå okej med mycket skratt och snack. 

Idag är det fredag, med äckligt väder och sista vardagen på lovet innan man går back to reality again! Så vad gör man av denna dag då. Träningssugen är man men träningsvärken sitter still i men jag klarade dock av att träna igår. Just nu har jag mest av allt lust att träna i burger king, lyfta en fet burger, sänka ner den i magen och bara njuta, mmm...Marabou

På tal om ingenting. Milan är glad, han vill träffas och gråta över min axel, så får se om han kommer förbi mig senare. Gör han det så ska jag ta lite modelbilder på han och ge till Er gott folk.

Har då aldrig sett denna förut, snodde den av Tanya så tack till dig om du läser detta. Haha fy fän va sköna killar, kolla bara hur gamlingarna samlas och börjar digga


Men nu Ni, nu blir det en feet och sen frulle. Adios
2010-04-09 @ 15:07:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha wtf snubben som vägrar vända sig om o digga deras låt whats up with him, han står ju me headset!



min första kommentar btw... du har en bra blogg, trots att du inte är så rik på kommentarer :D

2010-04-10 @ 04:29:07
Postat av: Roy

Haha jaa killen vet att han innerst inne dör för dem men vill helt enkelt spela relaxed!

Hanna, vad ska jag säga? Tycker som du, för få som vågar yttra sig här ;)

2010-04-10 @ 04:36:54
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0