Vägen till lycka

I'm here to please you

Första dagen på lovet börjar ju bra iallafall. Vaknar runt tre och endast för att inte göra mammsen arg, annars hade jag legat kvar där någon timma till. Inte nog med det, det har ju snöat och är världens underbaraste väder just nu. Mmm...Känns som om vi är ännu närmare sommaren just nu!! Nu blire keek, skulle behöva forma till kroppen lite men får se hur jag gör med den saken, om jag ens kommer ut från mitt hem.

August – Get It From Me

Bianca Attaberry – Wine It

Bobby Valentino – Party Party Party

Colby O´ Donis – OMG

Cyrus – Can’t Get U Out My Head

Donnell Shawn – She Got My Number

IYAZ – There You Are

Jennifer Hudson – One Shining Moment

Jamie Foxx Feat. Justin Timberlake & T.I – Winner
2010-04-05 @ 16:11:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0