Vägen till lycka

Glad påsk eller

Trevlig kväll igår, ute i vischan hos Anton. Rätt packat med folk typ två korvar i ett korvbröd om vi säger så. Vissa tappa det helt och gick lost, några hade kul och andra mysigt framför brasan. Jag somna iallafall runt halv sju tiden då ljuset redan hade tittat fram.

Möttes upp av ett underbart väder idag så tog 14 in till staden och mötte upp grabbarna för att utfärda lite ärenden i ett antal timmar! Nu har man kommit hem och ätit för första gången på typ 24 timmar, thats how we like it...

Kvällen är inte över ännu och den har dessutom inte ens börjat! Ikväll blir det födelsedagsfirande för SlimJim som fyllt 20år med lite middag och toppat med utgång, ohyeah. Dimman var det ja,tjatja

brasa
Det här påskägget fick jag igår,hihi...
påskägg
2010-04-03 @ 17:36:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: frida

ha så kul ikväll honey

2010-04-03 @ 20:41:30
URL: http://hjartman.bubbleroom.se
Postat av: linnéa

sv: Visst är det! Haha vilket sammanträffande du (:

2010-04-03 @ 23:02:39
URL: http://linneaerlingborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0