Vägen till lycka

Den jobbiga sitsen

Lång promenix, skönt häng, update, kebab och riktiga vänner får representera dagen. Behövande var det iallafall.

Som jag igår nämnde bjöd gårdagen på studentskiva. Blev snefylla för vissa, ingen fylla för andra. När jag tänker efter så hann vi med så mycket och nu i efterhand undrar jag hur tiden räckte till. Det bjöds ju på gott om drama iallafall... och sist men inte minst efterfest på sjukan med film, godis och roligt underhåll. Men som sagt, allt som har sin början har sitt slut.




             

Den du tror du känner väl, vet du egentligen ingenting om.

2010-04-25 @ 19:01:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0