Vägen till lycka

O.M.G

Kind of bored and nearly dead. Kom till skolan med sol och åkte hem i oväder, vafaan? Tydligen hade det snöat också, synd bara att det inte stanna kvar...eller? Precis hemkommen från träning med slimmen, hörde mjauu från alla håll. Borde egentligen plugga nu men jag orkar bara inte! Jag har typ tappat det även fast det inte är långt kvar nu men det är sånt som händer, som man brukar säga när något går fel. 

Kan någon bara ge mig lite paraaa så jag kan åka utomlands nästa månad i en vecka och komma hem lägligt till avslutningen. Skulle uppskattas stort! Tack på förhand...
 
Marques Houston - Swag Sex (Feat. Soulja Boy) Mastered

Chris Brown - That Somebody
2010-04-20 @ 19:04:02 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: kananoz

jalla lo jag vet att du har fett med para under sängen.....

2010-04-20 @ 19:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0