Vägen till lycka

Idag mår jag bra

No update yesterday men jag ursäktar mig inte! Jag hade bättre saker för mig som t.ex att skriva mitt tal jag hade i svenskan idag liksom, så Ni fick helt enkelt vänta. Talet gick för övrigt ganska bra, tror jag iallafall, bara att vänta och se. Lägger upp det senare ikväll if I have the ork to do that. Dagen har annars vart väldigt slapp med endast two lessons så det firar vi med house!

skönaste killen
Alexandra Burke Feat. Pitbull - All Night Long (Cahill Club Mix)

Axwell vs. Modjo - Lady In The Air  (Arno Cost Norman Doray Bootleg)

Britney Spears - Circus (Tony Pryde Klaas Style Remix)

Swedish House Mafia - Unknown (Paul E Bass & Kick Edit)

R.I.O. - One Heart (Extended Mix)

David Guetta Feat. Barbara Tucker - Give Me Something (Nimrod Gabay Remix)

David Guetta & Afojack - Louder Than Words

Miike Snow - Silvia (Sebastian Ingrosso, Dirty South Alternative Mix)

Kings Of Leon - Use Somebody (Chew Fu Festival Fix)
2010-04-19 @ 14:31:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0