Vägen till lycka

Magiska under

Min morgon började med försovning och grov träningsvärk i den nedre delen av kroppen efter gårdagens pass. Tog mig en frukost för en gångs skull, hooka upp med min broder Maximus a.k.a Sirwan och vi gick till skolan, Ni hörde rätt, gick till skolan í det underbara vädret. Kom till skolan och hade rast i typ 20 timmar så jag chilla runt och satt nog hela dagen ute och glassa med gott folk.

Resten av dagen har spenderats med vapendragarna Sirrkan, Ali och Eddin. Vi har varit allmänt sköna, cruisat runt, spelat in musikvideos, flippat på Coop Extra, rånat banker och jag har skådat när dem välkommnat Big Tasty. Vi har levt livet idag med andra ord!
anonymous


Maximus
Milanista
katedralskolan
fagots
Huh, vadå jag?
longboard
2010-04-15 @ 21:36:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sirwan shamhi

2010-04-16 @ 00:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0