Vägen till lycka

She's right here

Mmm, för jag vill ju ha sol sista dagen på lovet då jag förmodligen kommer sitta inne...Allt har gått för snabbt utan att det ens hänt allt för mycket va fan. Känns som om det var torsdag igår och jag precis hade gjort ett prov och sedan gick ut men så var det ju inte! Idag borde jag typ plugga som jag egentligen skulle göra hela lovet och alla andra lov jag haft men som sagt kommer jag göra det? Vi väntar helt enkelt och ser efter.

Igår bar det till slut av hem till Miss.Ljungberg där det skulle vara födelsedagsraj. The guys hade dock placerat sig i soffan framför El Clasico. Allt sluta rätt så tidigt och folket tog bussen in till stan där det blev käk, skratt och bilresa hem

Minns ni den här gamla godingen, med snake och "allt"? Nokia 3210! Jag har hört att de är värsta samlingsobjektet nu och att de är värda typ som 5 Iphones tillsammans om inte mer. Så jag säljer denna för endast 1500 kronor till den som vill ha den...jag har också hört att de är värda mer om de är trasiga och om det inte finns någon laddare till. Så, vad väntar ni på!


Ne-Yo Feat. Brandy – She’s Right Here

Avery Storm Feat. Nelly – 10+1

T-Pain – Kiss Her

Mario Brown Feat. Edward Long – I Can Do

Leona Lewis – Fabric Of My Life

The Game Feat. K-Young – Diamonds
2010-04-11 @ 12:08:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0