Vägen till lycka

Until 7 in the morning

Snacka om döööd. Igår var det ju studentskiva som gällde med maskeradbal som tema. Det var faktist riktigt fun vissa stunder med Maximus som var "salongsberusad". Som jag nämnde igår fint folk kommer alltid sent och det gjorde vi, kanske en aning för sent. Vi var de sista som kom och hann därför inte mingla innan och presentera oss så därför fick vi ju självklart ställa oss upp på stolarna när alla andra satt ner för att inleda första ramsan som straff, vilket vi kunde oså...Blev eyefaacked under kvällen så jag eyefacka tillbaka och jag vet att du inte ville göra det du gjorde egentligen men du hade inget val så gick till första "bästa", haha va skön jag e.

Efter skivan bar det av mot Strandgatan 2 för att hjälpa till lite och jaa åt en wook halv sju morgonen i Braskens och klev innanför dörren vid sju imorse och enda gången jag är vaken så tidigt är fan när jag ska upp till skolan!

Min sköna outfit för kvällen, all blaaack!
phantom
                             T-Pain feat. One Chance - Save You
          
2010-04-17 @ 14:59:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0