Vägen till lycka

Pasta Pesto

Har precis klivit innanför tröskeln och slagit mig ner för att koppla av en sekund eller två. Har varit iväg och tränat en lååång stund och ångbastun var hottare än hottast, riktiigt skönt var det iallafall! Vad gäller nu då? Jo, jag ska säga Er vad som gäller. En fet jävla talrik med pastapesto á la speciale med en fralla på köpet. Hur gött? Jävligt gött!

Avslutar kvällen med lite marknadsföring.
pastapesto
                           N.E.R.D Feat. Nelly Furtado – Hot N’ Fun
           

2010-04-26 @ 21:41:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

det där såg inte lite gött ut du roysan

2010-04-27 @ 23:35:53
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0