Vägen till lycka

Once you go black, you never go back

Ååååh vad sköönt! Jag har precis vaknat och jag vaknade verkligen inte förrän solen var uppe och sken, helt underbart. Ingen skola, ingen para, inga bekymmer, life is güüd now!

Vad gör jag idag då? Jag börjar dagen med att sänka en portion gröt, brusha mina tänder, klä på mig, dra till skolan för att hämta lite stuff, in till stan och träna, basta, efter det ingen aning men förmodligen hem, käka, börja tagga till humöret, go black, hinka och dra till andra destinationer. Ikväll Sirrkan, ja då går vi loss!

Det är verkligen black on black som gäller today! I am and I am going to be the coolest guy you ever met before.

phantom
                                              En riktig jävla faacka ür låt 
                        Benny benassi - The biz satisfaction (afrojack remix)

                
2010-04-16 @ 11:14:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0