Vägen till lycka

Jag visste att något skulle hända

Alltså ibland visste jag inte riktigt vart vi hade varandra och det hade varit så ett bra tag kände jag. Någon var tvungen att lämna och frågan var bara vem. Jag visste iallafall att det inte skulle vara jag!

Sen jag fick dig har jag skonat ditt liv dag efter dag. Du stod där med din flörtblinkning och lekte cool.Vid midnatt var det slut på eländet, både du och jag visste att det här var det bästa för oss båda! God var du då inte...

Kung var du ändå måste jag säga, som visste att jag gillar pälsar och därmed skrivit i ditt testamente att jag skulle få flå dig och efteråt få full tillgång to your skin.  

påskharen
påskharen
påskharen

See you on the other side.

2010-04-08 @ 00:31:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjuk du är haha, godnatt

2010-04-08 @ 01:06:08
Postat av: Anonym

hahaha !

2010-04-08 @ 11:08:31
Postat av: simpa

HAHAHA du är ju dum i huvet :D

2010-04-13 @ 02:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0