Vägen till lycka

I like the way you walk and if you walking my way

Dilemmat som många av Er säkert har just nu(kaaanske att jag också har det men det är inte givet) är om Ni ska ut i dimman ikväll eller inte. Visst hade jag rätt? Erkänn bara, göre bah!

Mitt skäl till att inte gå ut är för att vädret har tryckt ner på mitt humör, jag har tränat, är hur jävla seg som helst och kommer därmed vara död om jag drar ut. Skälet jag har som tillåter mig att gå ut är att det är lov, många ska förmodligen ut och jag måste vara en utav dem för att göra deras kväll liksom.

Är ju egentligen bara sugen på att chilla med sällskap, sätta på lite skön musik och bara ta det lugnt förstår Ni! Hur ska detta gå? Återstår bara att vänta och se...


              
2010-04-08 @ 15:37:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

amen fan va balla bilder du har då

2010-04-08 @ 21:15:13
URL: http://sofiaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0