Vägen till lycka

Jag ska ta mig från botten till toppen

Nu har dagen kommit som ni alla väntat på och även jag likaså. Dagen som är början till ett nytt liv med bra tidsfördriv. Kanske kan jag komma att tillfredsställa folks dagliga behov, upp till bevis livet sätts på prov!

Har haft denna blogg i ett par månader nu utan att skriva något. Den har legat och samlat på sig damm varit alldeles för tveksam och allmänt tråki. Men alldeles strax blir det ett klimax. Anledningen till varför jag starta bloggen var på folks begäran och här är den, ha den äran!

Just nu leker livet för fullt, både bra och dåliga saker sker i mina kvarter men man fortsätter och ler, ber om att få uppleva det bra alltmer. Jag känner att jag inte är riktigt hype på det här med att skriva känner mer för att driva men jag ska som sagt ge detta ett försök. Vem vet kanske får detta andra att må bättre kanske även mig själv. Sitta och lägga några rhymes some times, släppa ut alla feelings på bloggen och bara hoppas på det bästa för nu har jag gjort som de flesta, jag har skaffat en blogg SKÅL PÅ DEN min vän!

Jag vet som sagt inte vad denna blogg ska handla om, släng en kommentar så ska vi nog kunna förhandla. Ge lite förslag på vad ni vill se eller höra, kanske vill ni ha lite mode, kanske lite tuung mjuusick eller varför inte matrecept från mig Roysan a.k.a Chef Ramsey.

Lovar inga dagliga inlägg but I'll try my best.
Och du bror, du har precis kommit till ett moment där du skaffat dig en konkurrent, Roysan for president.

 





Over and out

Yours sincerely
Roysan

2009-09-09 @ 22:11:04 My own poetry Permalink


Kommentarer
Postat av: your number one stalker

kuuuuul

2009-09-17 @ 21:58:39
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: your number 2 stalker

kuuuuul

2009-09-17 @ 22:06:57
URL: http://tovestolt.blogg.se/
Postat av: ayoooub

trodde d bara va jag som visste om din blogg :O? haha komigen, UPPDATERA!

2009-09-24 @ 18:00:09
Postat av: Freddy

Du skulle vara jättesnäll om du ville rösta på min bild: Nummer 2

http://brilliantabecca.blogg.se/2009/november/finalisterna.html#comment

2009-11-13 @ 23:18:45
URL: http://photobyfreddy.blogg.se/
Postat av: Fresh

så himla gött!

2009-11-15 @ 19:04:40
Postat av: Sozie

Okej. Kul med blogg Roy. Men tröttnade efter halva inlägget. Sluta rimma för fan.



Annars har du en hängiven läsare här.



:)



2009-11-15 @ 19:15:49
Postat av: felicia :)

Ful blogg, kolla gärna in min också

trevlig kväll



hahahahhahahahaha

2009-11-15 @ 20:30:42
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0