Vägen till lycka

In my adidas

Idag har varit en huge daag! För första gången i Katedrals historia och under mina snart TRE år har JAG, ROY gått runt i mjukis, kändes lite sisådär var väl skönt men tog ett tag att vänja sig. Ska man görat så måste man ju köra med ett flowigt style! Med det sagt har jag alltså hängt hela dagen med my friend Adi Dassler.

Imorgoon är det svenska prov vilket har inneburit att jag suttit flitigt i biblioteket idag i ett x antal timmar och försökt få in lite fakta om some gays named Franz Kafka, Sigmund Freud and so on, de troor de är mina frieends but heell no! Som många vet har jag lätt för sånt här med love poems och så men denna gång hjälper inte det...



Som sagt, måste plugga ikväll as well så det blir det att hänga med bland annat Shakira and Lil Wayne samt mina svenska böcker. Kanske någon uppdatering senare? HAHA skulle inte tro det!

Shakira ft Timbaland and Lil Wayne - Give it up to me 



Fred ut!

Roysan

 

2009-11-17 @ 18:20:01 Fashion according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: oj det syndes inte, skrev bara: "kul att du tyckte om bilderna" och "fin blogg" ;)

2009-11-17 @ 18:57:35
URL: http://ekmanochdanell.blogg.se/
Postat av: a

braaa låååååt!

2009-11-17 @ 21:51:24
URL: http://hardustor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0