Vägen till lycka

Give Me Jimmy Choo!

Okej det är måndag och måndag betyder mjuusiiick! Sitter just nu här hemma och låter musiken flöda till max. Känner att jag behöver ta och plugga men det går inge vidare, läser om samma rader 10 gånger och tar 10 min att läsa en enda sida, inte braa, ack ack. Istället tar man man lite time off och surfar på internet checkar in på olika bloggar skriver även i min egen, ahråå I know you like that.
Dagen har varit ganska chill, sovmorgon till 10:30 och sluta vid 14:40. Han även kolla lite med business, ni vet jag är en sån där folk kallar för business man! Pengar går ut ur mitt konto men inget kommer in:/ Kvällen kommer bestå av plugg för fullruuulle och kan som alltid endast önska om lite häng framför tvn, upptagen som jag är.

Jag är i behov av ett ekonomiskt stöd, så om ni känner att ni vill dela med er, kanske sponsra mig med ett lakan eller två så varför inte? jag är öppen för förslag.


Väntar på att brevbäraren ska komma med beskedet att jag nu kan hämta ut mina Jimmy Choo skor. Den dagen den lyckan!


Agnes - Release Me (Moguai Remix)

Alicia Keys ft. Avery Storm - Try Sleeping With A Broken Heart(Remix)

Miley Cyrus feat. Timbaland  We Belong To Music

Andrew Spencer - Stop Loving You (club mix)

Pitbull - Maldito Alchol

Lady Gaga feat Beyoncé - Telephone (just 4 u)

Listen and njuut, adioos!


Puwssilutt

Roysan
2009-11-16 @ 18:44:26 Fashion according to me Permalink


Kommentarer
Postat av: Lemi

jaaa, svårt att plugga nu när du måste tänka på att hålla bloggen update. så blir det vettu en stor uppgift du kan ju inte liksom svika dina bloggföljare! jag är en trogen följare till din blogg och kommer följa den dagligen. fortsätt med ditt grymma sätt som bloggare. fin fint jobb, fina skor!!! Kanske tom bestämmer mig för att sponsra dig lite granna, ser potential!! keep up with the good work!

2009-11-16 @ 20:08:56
URL: http://athlet.blogg.se/
Postat av: ayoooooooub

fan va coooooooooool bild d e ja skiver på :s.. haha grym e du!

ps skoooooooooorna är fett grymmaaaaaaaaaaaaaa..

2009-11-16 @ 21:52:08
Postat av: ayoooooub

jag vet att du älskar mig, sire å ali

2009-11-17 @ 12:28:05
Postat av: Emma

2009-11-17 @ 15:48:15
URL: http://ekmanochdanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0