Vägen till lycka

Galet är bara förnamnet!

Tjiiiaaa!
Hela kvällen har gått åt till att vila kroppen samt att samla in fresh musik och att bränna skivor. Som ni alla vet bär det av till Jönköping, så se upp imorgon för Roysan är på gååång och jag ska bjuda på galen shooow!
Vet att de flesta av Er vill ha mig här hemma och att en del av Er även vill följa med mig men sorry my private jet is full, maybe next time;) Det här var allt från mig denna torsdag natt och vi hörs förmodligen på lördag igen, eftersom jag åker med det tidiga morgonflyget
    

Dj roysaaan

Ha de najs, för de kommer jag ha. För att Ni inte ska sakna mig allt för mycket bjuder jag på fresh earcandy;)
 
  Sugababes Ft. Sean Kingston-Miss Everything
      Smokey ft Juelz Santana-Swimming In Money

Jay SeanFt. Sean Paul Lil Jon-Do You Remember        David Guetta-One Love(Chuckie Fatman Scoop)

   Juelz Santana-Back To The Crib Ft.Chris Brown                       Pitbull_-_Pearly_Gates

          DJ_Khaled_-_Fed_Up__With_Weezy               Jay-J ft Qwes, Akon, Tariq L - Hold On Tight

                                              




You can find me in tha cluub


Roysan

2009-11-20 @ 00:40:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0