Vägen till lycka

En sång för alla oss

Ibland pallar man bara inte av trycket, man spenderar tiden på att tänka alldeles för mycket. 
Vissa är på topp andra på nedgång, hjälp dem komma upp ge dem en sång.
Något folket gör för mycket är att hata, tänk på dem som inte ens har mat att deras barn mata.
Lägg allt det negativa vid sidan om, hjälp dem som inte har det lika bra som dig för det förtjänar dom.
Det fungerar inte om folket bara skulle ta utan man måste lära sig att kunna ge,
problemen är rakt framför dig öppna dina ögon och se.
Tillsammans kan du och jag, se till att allt fler har en bättre dag.

                           Den här låten är till mig och min vän Slim och till alla Er som har det som oss.


One love

Roysan
2009-11-23 @ 00:05:23 My own poetry Permalink


Kommentarer
Postat av: SlimJim

Håll huvudet högt och sikta långt. Depress är inget för oss. Peejs

2009-11-23 @ 00:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0