Vägen till lycka

In my head

En vecka har gått med bloggen och det här är mitt 14e inlägg, alltså i genomsnitt 2 inlägg per dag skulle jag tro. Det kallar jag för floow! Sitter nu här i mitt rum, precis dragit en stor kebabtalrik till "frukost", tar en titt i inkorgen på min epost. Finner ett gott antal mail som väntar på svar men de får vänta ett till par dar. Varav ett mail är från Nautilus som skrivit att de saknar mig på gymmet och undrar när jag ska göra comeback, de kommer de kommer allt handlar om patience...

Jag är på bättringsvägen och känner mig i princip nästan helt frisk. Har skiftat från frisk till sjuk till halvsjuk och samma cirkel i vet inte hur länge nu, helt sick iallafall, u get it? SICK HAHA:). Aja fick en kommentar av SlimJim igår när han kolla igenom min plånbok.
- Vafan, Roy titta gymkortet har ju fan samlat på sig damm och börjat rosta av sig.
Han gav mig en tankeställare och jag insåg genast att jag var tvungen att ta tag i det. Så fundera om man kanske ta sig ett träningspass idag, första på kanske sisådär 2 månader? Vi får hoppas på den. Helt sjukt hur depress man kan bli när man kollar på gamla kort. Sitter och tittar på gamla kort från när jag gick i början av 9an och hur min kropp såg ut då när jag låg i som mest. Jag lägger upp en bild så Ni själva får ta Er en titt.

J J Jayson Derulo
Anyway gone with tha old track "whatcha say" och in med the ny one "in my head". Jag är som alltid först med bl.a. denna låt, så remember that när den spelas hemma hos alla! Snäll som jag är har jag också fixat fram så ni kan tanka hem den. Klicka bara här!.
Kom ihåg det är är promote så radera låten när Ni kommit på att denna låt är så jäkla tüng och köp den när den kommer ut! HA HA  

Smell u later

Roysan
2009-11-22 @ 15:31:25 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: felicia :)

liiilllroooy :D

2009-11-23 @ 19:08:39
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0