Vägen till lycka

aj,svinis spruta del 2

Hej och välkommna till aj,svinis spruta del 2. Ville bara informera om hur dagen gått efter gårdagens injection. Vakna som sagt runt 5 tiden inatt och var hur pigg som helst, satte mig ner vid datan och börja blogga. Just for you! Efter att jag stängt av datorn gick jag tillbaka till my bed och somna ytterliggare i kanske 1,5 timme när nästa biverkningar kom! Vaknade upp i typ koma, alldelses svettig min arm var död, kunde inte röra sig och fällde några tårar för smärtan den led av. Aja het som man var gick jag och kylde ner mig med en dusch fixa iordning mig och drog en frukost för att sedan dra till school.

Här sitter man, hos elevrådet och agerar Dj Roysan och spelar allt från slow jaaamz till skön house mjusick till skolans elever och lärare. Ohoj till och med lärare kommer och önskar sig låtar, då måste de fan vara riktigt tuuungt!

Annars har det väl flytit på rätt bra idaag 

Men vi hörs då

Roysan

2009-11-19 @ 13:39:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0