Vägen till lycka

Aj, svinis spruta del 1

Hej och välkommna till aj,svinis spruta del 1. Klockan är i skrivande stund 04:51 och jag jag är redan uppe när jag egentligen inte ska upp fööörrän om 3 hela hours. Känner mig hur pigg som helst och det har skett visa mutationer i min kropp och alla mina sinnen är rubbade och tänker på helt fel grejer. Men aja om man kanske skulle ta och gå till sängen where the magic happens som man brukar säga HE HE... fortsättning följer med del 2 senare!

                                         Om three hours spelas den här upp och jag ska upp, again!



pussilutt

Roysan

2009-11-19 @ 05:02:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0