Vägen till lycka

Aee förresten...nu kör vi!

Jag ändrar mig blev "sista minuten byta plan time" eftersom lite knas inträffade. Sa ju som sagt att jag skulle bjuda på shoow, och jag håller kvar vid det ordet så ikväll köör vi ändåå!;)

Vad säger man om dagen som gått? Varit en jävligt soft dag och bjudit folket på något de aldrig fått.
Körde på en lite casual friday outfit, tisha med kavajen över, jeansen nertill avslutat med ett par ökendojjoor;)
Sen blev det att sluta skolan vid nearly halv 11 tiden, därefter blev det chill hos elevrådet och där gjorde vi även knaas och pumpaa tüng baaas! Det märktes verkligen av att det är fredag idag och början till helg. Alla var verkligen på humöret, så ikväll blire knaaas för hela köret.

Här har ni återigen låten som idag strömma genom alla Katedrals trappor och gångar!


You can still find me in tha cluub
Peace out

Roysan
2009-11-20 @ 10:03:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0