Vägen till lycka

A day off

Blev en sen natt, satt uppe och kollade på film men somna efter halva. Vakna upp och satte på musik och la mig in tha bed vilket resulterade i att jag somna again. Eftersom jag hade studiedag idag blev det en låång beuty sleep och ett vaknande till en sån där skön träningsverk. Tänkte köra ett pass i dag med men den skippar vi, istället sitter vi och rullar tummar och bara tar det lugnt. Eftersom jag har ledigt så blir det inget kewl inlägg. Jag är i stort behov av en kamera så jag kan ladda upp lite mer bilder. Vet du av att det ligger en, där i ditt rum som bara samlar på sig damm och skräpar, Hey I'm here! Imorgon kanske det blir en surprise, där ni kan köpa fashion och maybe fixa julklappar genom mig;). Ska sova på saken!  Nu blir det chillen...

                                                    



                                                                Det här strömmar från mina högtalare idag:)

                                                                    Mumzy Ft Sean Paul – City Guy 
                                                      
                                                      Verse Simmonds – Buy You A Rond(oldie but goldie)
                                                      
                                                       Rihanna feat Justin Timberlake – Hole In My Head 
                                                       
                                                                 Sean Kingston – Little Drummer Boy 
                                                      



Your one and only

Roysan

2009-11-24 @ 21:31:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ah, skön blogg :))

2009-11-25 @ 10:13:04
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

haha tack :P jag målar så ofta jag kan!

2009-11-25 @ 13:15:19
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0