Vägen till lycka

Världens...

tråkigaste fredaaaag!!

Sorry för bad updäjt, men som sagt jag jobbar hela dan,varje da!

Dagen var skapligt chill då vi inte hade några lektioner, men jag kunde ju iofs stannat hemma, aja det är en annan femma. Idag var det lucia firande och klasskampen i skolan, sket i det förstnämnda och kom för att kolla in årets framförande. Måste säga att jag hade allt för höga förväntningar, årets klasskamp sög baalliish!

                                     

Här är man fredagen den 11e december 2009 och pluggar! finns den? är det tillåtet? Fy fäään säger jag bara har suttit med ett arbete i ett X antal timmar och timmarna har runnit iväg. Kom hem klockan ett liksom och typ chillpluggat sen det och nu är den liksom nio, däämn!

Har varit riktigt tråkigt kan jag informera Er om, det enda som kan hålla mitt humör uppe och underhålla mig en sådan här dyster dag är musik, thank God for that one.

Har suttit här hela dagen och vänjer jag mig vid mitt blivande nya crib. Imorgon flyttar jag troligtvis till RoyBoy Mansion som ligger precis intill mitt nuvarande rum. Kanske drar till med en inflyttnings fest, ohooj!



                            

                            

                            

                            
                                             
                            


Ses runt hörnet 

2009-12-11 @ 21:20:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitbra låtar.....kan du inte skriva vad dem heter??

2009-12-12 @ 15:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0