Vägen till lycka

Tjululu där

Fick bli att vakna lite tidigare today. Det är måndag och det är ju fan jul snart ohoooj.
Ska snart ta och fixa mig och sedan vänta in Slimmen, han är och gör en tenta och hoppas det gick bra. Vi ska senare in till stan och showa, kanske slänga lite träning inför bitch 10. För övrigt vet jag inte hur dagen ser ut, men som alltid sagt när jag är med honom. Vet inte vart vi ska, men vi ska komma dit.

Måndag är ju lika med music, så slänger in a few songs 

                IYAZ – Replay (Remix) Feat. Sean Kingston, Nipsey Hussle, Rock City
            
                              Harvey Stripes – Material Girl (Feat. Jay Vado)
            
                                    Beyonce – Fever (Heat Fragrance Version)
            
                    Sean Kingston Feat. Sean Paul – Follow Me (Twitter Song) Final
            
                                Lady GaGa – Reloaded (Feat. Rodney Jerkins)
            
                            Robin Thicke – Sex Therapy (Remix) Feat. Ludacris
            

Hoollaaa!

2009-12-21 @ 11:35:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0