Vägen till lycka

Ut med det gamla och in med det nya

Sista dagen på året är nu här, vid midnatt många får sig en kyss av den de håller kär.
Under detta år vi alla haft många motgångar som medgångar, visst har vi gjort saker som vi nu ångrar.
Låt oss inte glömma det dåliga som skett utan lägga större vikt på det goda,
för det är ju trots allt därför minnen är gjorda.

Det nya året innebär för mig ett nytt liv, jag ska se till att börja bra redan från mitt första kliv.
Önskan om att all ondska ska utplånas, mer kärlek bland folket ska utlånas.
Man brukar säga att livet blir vad man gör det till, tappa inte hoppet för då kommer du inte dit du vill
Dela med dig av det goda så får du mycket tillbaka, ta hand om dina nära då du dem ska skydda och bevaka 
Låt oss alla göra det nya året till något riktigt bra om vi en bra stämning kvar vill ha.

Det här var allt från mig till dig.
Jag önskar alla där ute ett riktigt gott nytt år, kom ihåg att tillsammans läker vi alla sår.

             

One love
2009-12-31 @ 12:55:22 My own poetry Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0