Vägen till lycka

Dan före dan före dopparedan

Dagen har bestått av typ ingenting. Det har varit en sån där nothing to do dag. Vakna, åt frukost och hängde lite vid datorn, hoppa över till soffan och dega framför teven. Har letat tickets till huvudstaden imorgon, men det är ju självklaart typ fullt och en plats i C-class kostar ju en mille. Men tung som man är beställde man A-class ticket med personlig butler och sådär, så imorgon bär det av till Stockholm för att fira Christmas med family. Ikväll har jag checkat på någon tecknad sci-fi film som hette "nine", helt okej faktist. Skulle dra och träna egentligen men en viss punani stack utan mig så fick sitta hemma istället. Tog nyss en långdusch med mycket skrubbande och hade mitt egna spa. Nu är jag the beuty och du the beast.

                                                             Damien Fernander – Dying
                            
                                                         Church Boi – That Girl Is So Hot
                            
                                                               JyShoun – Late Night                           
                            

Merry X-mas
2009-12-22 @ 23:26:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0