Vägen till lycka

Mary's Boy Child

Hoe Hoe Hoe! Det var inte igår man skrev här Ni... Det är den 22e vilket innebär att julafton är om 2 days och juldagen om 3. I år kör vi inte en vanlig jul för istället byter vi ut Sverige och åker till Gotland  för att fira med några av alla nära och kära yo!

Jag känner på mig att dettta kommer blii naajs och byta ut en tråkig juldag i Linkan mot en bättre juldag i Visby och en flipputgång på kära Hamnplan 5!!

Innan det måste jag hinna till ÖB för att handla klappar också... 
2011-12-22 @ 13:44:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Miss C

Alltså denna versionen, så jävla bra. Boney M is the shit.

2012-02-06 @ 11:04:25
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0